Dinsdag 14 november

De ckv-les gaf ons de ruimte een Powerpoint te maken, ons in te lezen voor presentatie op de 28e november en een bespreking te houden met groepje voor (E) en na (G) ons om overlapping proberen te voorkomen.
Bij de vakdidactiekbijeenkomst schoot ik een kritische blik op het kunstdossier van Silvia. Positief was dat ze een goeie opzet gemaakt had en heel duidelijk wist wat ze erin wil hebben en waar, waarbij haar persoonlijke ervaring voorop stond. Jammer was alleen dat het tot nu toe nogal weinig was.
De kritische punten van Silvia op mijn dossier waren: inhoudelijk goed maar visueel nog geen duidelijk beeld. We werkten beide aan een weblog. Ik had alleen tot nog toe de recensies in een boekje geschreven en/ of al veel uitgetikt in word. Ook mijn linkjes en beeldmateriaal had ik al verzameld, maar ik was de inloggegevens van mijn blog kwijt...lekker suf!!! dus snel nieuwe aangemaakt.

No comments: